Tillbakakaka

Två Turkietveckor är över.
Jag hatar att vara hemma. Jag älskar Turkiet. Jag vill tillbaka tillbaka tillbaka. Nu!
Det har varit helt fantastiskt. Efter ett par dagar fick vi in något av en rutin som såg ut ungefär så här:

8.30-10
Snooza.
Uppstigning.
Frukost.

10-16
Ligga vid poolen och stekas. Vi föredrog poolen eftersom vår strand var så stenig.

16-19.30
Duscha.
Sova middag.

19.30-typ 03.30
Middag på världens bästa bar/restaurang Garage.
Drinkar på Garage.
Party på Garage.


Garage blev snabbt vårt stammishak. Jag kan inte ens beskriva hur det var där. Vi nästan sprang dit varje kväll för att vi längtade efter maten, personalen, atmosfären.
Jag lägger upp lite bilder därifrån, jag hoppas att de i alla fall någorlunda kan förmedla hur kul vi haft med Garage-gänget.


Jag och Sadik
Jag och Sadik, Mr Damp.


Jag och Omud, snusk-kungen
Jag och Umut.


Kim och Ramadan, barchefen
Kim och Ramazan.


Peri, den svenskturkiska bartendern
Svenska bartendern Peri.


Özgür, jag och Ramadan i baren
Özgür, jag och Ramazan lattjar i baren.


Kim porrar sig med Özgür i baren
Özgür och Kim kör "smack that" i baren.


Jag och Peri i baren
Jag och Peri.


Kim ger en hjälpande hand i baren
Kim ger en hjälpande hand i baren.


Svenska servitrisen Carro och jag följer Omud i en av de många gruppdanserna
Gruppdans, så jävla kul!


Jag och Firat, sexgalningen
Jag och Firat, the sex maniac.


Kim och Yasar
Kim och Yasar.


Turkiets första mål mot Tyskland i semifinalen firades med råge.
Så här firades Turkiets mål mot Tyskland i EM-semifinalen.


Omud gets love from Kim
Kim ger Umut kärlek.


Carro och Yasar, som äntligen fick ihop det på vår sista kväll
Carro och Yasar.


Jag och Mustafa, bartender
Jag och bartender-Mustafa.


Kim och Özgür dansar i baren
Kim och Özgür bardansar.


Jag och Sadik, dampbarnet
Jag och Sadik.


Carro, Kim och Sadik
Carro, Kim och Sadik.


Jag och Yasar
Jag och Yasar.


Jag, serveringscefen Özgür och Kim i baren
Jag och Kim posar med Özgür.


Özgür och Sadik mitt i killarnas ringdans
Killarnas ringdans.


Carro, Kim och Selman dansar Garage-koreografin till Vengaboys
När Vengaboys "Take me to the city" spelas blir det koreograferad dans med personalen.


Sadik har ramlat omkull som vanligt
Sadik har, som han ofta gjort, hamnat på marken.


Kim och Peri
Kim och Peri.


Carro med sin bästa vän Hiba + Sadik
Carro, Hiba och en sneaky Sadik.


Ta mig tillbaka nuuuuuuuuuu.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag blir sådär jobbigt chartersugen när jag ser dina bilder ju!

2008-07-04 @ 08:53:32
URL: http://petrapires.blogg.se/
Postat av: syster yster

jag vill också!!!!!

2008-07-04 @ 10:19:40

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0