Tillbakakaka 2

Jag vill fortfarande inte vara här. Jag hatar att vara här. Jobbade idag, och det var pest pest pest.
Jag vill tillbaka till Garage och kompisarna! Jag vill tillbaka till den fuktiga värmen, den goda maten och det sorglösa livet.
Suck.
Ingen som råkar ha en resa till Alanya till övers?
Tack och lov finns det saker att glädjas åt.
Endast två veckors jobb kvar (pust).
Hade en trevlig fredagkväll på Kvarnen med syster yster, Kim och hennes mamma.
Om två veckor blir det Gotlandsresa med Kim och Philip.
Ledig hela augusti.
Sedan skolstart.

But still... Jag saknar Carro, Sadik, Peri, Omut, Yasar & co.


You're so far away
but somehow I can feel you anyway
It's only been two days
I wish that time would have stopped so I could have stayed

Oh maybe I'm not guessing this time
What if maybe I just want you to be mine
Oh, it hurts when something beautiful has to end before it starts
I thought I packed it all but I forgot my heart

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0