To Do

Nu är det så här, att jag måste skriva en liten To Do-lista inför Turkietresan, och då tänkte jag vara smart och göra det till ett blogginlägg och på det sättet slå två flugor i en smäll (vilket mordiskt uttryck egentligen!).
Okej, here we go!

1. Skriva packningslista (för annars glömmer jag alltid nåt)
2. Köpa nässpray (så att mina öron överlever flygresan)
3. Städa lägenheten (för det är så mycket skönare att komma hem då)
4. Städa garderoben (jepp, det ska jag göra idag)
5. Lämna extranycklar till grannen (för att de ska in och byta ventiler eller nåt medan jag är borta)
6. Köpa After sun lotion (så att huden överlever Turkiet)
7. Köpa badbyxor (svarta, så de torkar snabbt)
8. Betala räkningar (de absolut tråkigaste på listan)
9. Flytta över pengar från sparkontot (dags att utnyttja semesterkassan, yey!)
10. Boka biljetter på Arlanda Express (billigaste alternativet)


Nån som tycker att jag glömt nåt? Kommentera då för bövelen.

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej igen.

Man kan om man vill vara snåljåp som jag, åka pendel till märsta och sen buss 852 eller nåt till Arlanda! Det gör man på SL-kortet.

Så har man lite tid över så är det billigast. Och lätt!

2008-06-16 @ 08:38:57
URL: http://petrapires.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0