Påsk-ön

Tjoho, det blir Gotland i påsk! Av någon anledning så har jag fått ledigt hela påskhelgen, så istället för att sitta hemma och rulla tummarna så åker jag till mor och far och slappnar av i några dagar.
Störtskönt!
Alla i min omgivning tycker att jag borde jobba som schlagerexpert. Jag tror inte att man kan jobba som det.
- Vad jobbar du som?
- Schlagerexpert.
Har ni hört någon säga det? Det har inte jag.
Men om ni ser någon som annonserar efter schlagerexperter, hör av er! Jag är inte den som är den...


5 SAKER MAN GÄRNA HITTAR I PÅSKÄGG


1. Knattar (världens bästa godis, typ)

2. Marabouchoklad (Schweizernöt är himmelsk)

3. Chips (en chipspåse får visserligen inte plats, man kan tejpa fast den utanpå ägget. Jag är inte knusslig.)

4. Biobiljett (så att jag kommer iväg på bio nån jävla gång)

5. Pengar (eh, varför inte liksom?)


Kommentarer
Postat av: Petra

Jag tycker att du visst kan bli schlagerexpert! Det som inte finns far man uppfinna!
Mitt jobb ar kanske glassigt, men jag tjanar inga pengar och jag har ofta alldeles fooor lite att gora. Sa klaga inte!
Pask ja. Jag ska till IKEA och kopa must, det ar nog den enda gladjen av pasken. Och sillen saklart.
HA det fint pa Gotland!!

2008-03-18 @ 17:01:51
URL: http://petrapires.blogg.se
Postat av: Hannah

själv så tycker jag att en smaskig dvd-box skulle sitta fint :)

2008-03-19 @ 18:01:35
URL: http://lohannah.blogg.se
Postat av: systeryster

struntprat att en chipspåse inte får plats, det gäller ju bara att köpa den största modellen av påskägg!

2008-03-19 @ 23:02:27

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0