Schlagernerver

Iiiiiih, jag har jätteångest inför kvällens schlagerdrabbning! Jag bryr mig inte så mycket om resultatet egentligen, men det är det här med att ha fel! Tänk om jag har tippat helt galet? Har jag underskattat Androlas stjärnstatus och Olas fjortisharem? Kan Suzzie Tapper tråka sig till en finalplats? Har svenskarna tröttnat på att bränna häxor på bål? Jag hatar att ha fel.

Schlager är inte bra för nerverna.

5 OVÄNTADE SAKER SOM SKULLE KUNNA HÄNDA I ANDRA CHANSEN

1. Carola knuffar Andreas Johnson av scenen och bränner av "Fångad av en stormvind" istället.
2. E-Type kan plötsligt sjunga rena toner.
3. Poodles-Samuels hår fattar eld.
4. Suzzie lägger in en breakdance-sekvens i "Visst finns mirakel".
5. Kiruna sprängs.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0