Fullt ös fritidslös

Ja, ibland tar det stopp i bloggnerven. Skolan får gå först helt enkelt. Nu har vi börjat planera inför julkonserten samt vårt gig i Riksdagen, så arbetet kommer dessutom bara att trappas upp framöver. Dessutom ska jag förmodligen flytta inom en vecka, så det tar också lite tid. Måste ju packa och städa och fixa.
Ikväll blir det sånglektion och lite studiojobb är det tänkt. Och alldeles strax ska jag ut och åka lite pulka med några klasskamrater. Hell yeah! Snö är ganska kul ändå. Fast mest är den ond.

Nu sitter jag i skolan och bloggar, och här har jag inte tillgång till min fabulösa mapp med hunkar, så det får vänta tills ikväll. Jag har några på lager, må ni tro!

Igår hade jag en trevlig filmkväll med Andreas, som fick se "Smala Sussie" för första gången. Jag skrattade gott åt den värmländska galenskapen.

Nu måste jag kirra texten till låten jag ska sjunga ikväll på lektionen. Ciao for now.

Kommentarer
Postat av: Hannah

boob. jag och min pojkvän har precis gått igenom ditt hunkgalleri, och micke är nöjd till 40 procent och jag till 75 procent. men micke är kräsen, lite halvknusslig.

2008-11-26 @ 08:30:20
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Hannah

micke önskar för övrigt roddy benjaminsson. jag är inte ansvarig för följderna när du ser honom.

2008-11-26 @ 08:32:07
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: Pia

Men du... var ska du flytta då?

2008-11-26 @ 09:58:38
URL: http://petrapires.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0