Musikalhejaklacksflyttstädardag

Idag har jag och Bex flyttstädat i min lägenhet. Alla lådors innehåll är sorterade och nerpackade. Imorgon ska jag finstäda - damma, moppa, dammsuga. Sedan ska jag avlägsna mig någonstans under visningen. Jag ska tvinga någon att fika med mig.

Vi tog en städpaus på eftermiddagen och gick och pantade flaskor och sedan åt vi pizza på stans bästa pizzeria som är belägen i Farsta strand.
Efter vårt finfina städjobb lyssnade vi på musikallåtar och skrålade glatt med i soundtracket från "Hairspray".
Jag blev dödstörstig av pizzan och köpte cola på Statoil, Bex köpte snask. Detta avnjöt vi sedan framför "Bring it on again". Vad är det med mig och high school/cheerleadingfilmer? I just love 'em!

Nu ska jag njuta av några nya avsnitt av "Grey's anatomy". Och dricka cola. Yum.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0