Nattblogg

Fan vad jag hatar att inte kunna sova. Nu sitter jag här invirad i ett påslakan och känner mig hur pigg som helst. Klockan är snart 3 och jag ska upp om fyra timmar. Jag är hungrig. Tänkte fixa en macka, men är inte alls sugen på macka. Hur weird är inte det? Jag trodde att man var sugen på det mesta när man var hungrig, men icke. Jag är törstig också men har bara vatten att dricka. Jag är inte sugen på vatten heller.

Så istället för att äta, dricka eller försöka sova så sitter jag här och bloggar mitt i natten.

Imorgon ska vi ha vikarie hela dagen, för Svante och Fransisca är i Berlin på fortbildning. Kan bli spännande. Vi har blivit ombedda att ha mjuka kläder på oss. Toppen med ett fys-pass efter 4 timmars sömn.

Någon som har nåt bra tips mot sömnlöshet? Give it to me baby. För det här är inte första gången jag inte kan somna.

Helvete.

Kommentarer
Postat av: Farsan

Mycket fysisk aktivitet och mindre sötsaker och datanördande.Sen sover man som en stock!

tråkigt tips? visst, men ack så sant!!

2008-11-11 @ 18:29:02

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0