Bobbyville presenterar Sexpuckona

                                       

Efter tips om scrapbooking från en fellow bloggare så bestämde jag mig för att kombinera detta med en enkel presentation av min populära "Sexpucko"-kategori. Alltså:
Sexpuckon är en underutvecklad människoart som främst uppehåller sig på olika internetcommunitys. Där tillbringar de det mesta av sin inloggade tid med att ragga på pojkar och flickor (ofta betydligt yngre än de själva) som faller dem i smaken.
Sexpuckona är förstås individer som alla vi andra, men vissa homogena drag har de som alltså är gemensamma för hela arten. Det mest märkbara är att större delen av puckona verkar vara halv-analfabeter/dyslektiker. Särskrivningar, felstavningar och ofta helt oigenkännbara ord är vanligt förekommande i mail från sexpuckon. På grund av denna defekt är det alldeles för svårt för stackarna att orka läsa pojkarnas/flickornas noggrannt utformade presentationer där man annars ofta finner nyttig information om personen i fråga. Därför missar sexpuckona alltid eventuella önskemål om att raggande och sexförslag ICKE ÄR ÖNSKVÄRT som pojkarna/flickorna skriver ut på presentationen för att slippa just sexpuckon. En ond cirkel, skulle man kunna säga.
Bloggkategorin "Sexpuckon" uppkom då jag helt enkelt ledsnade på dessa ignoranta raggningsförsök. Jag började svara lite dräpande á la Sofia Albertsson (författare till boken "Sexpuckona anfaller"). På detta sätt får jag nu nytta av sexpuckona. Smart va?

Kommentarer
Postat av: Pappa

verkar som att din blogg mer och mer handlar om "sexpuckon" än om nåt roligt/intressant/vettigt.

Tar nog en paus i läsandet tror jag,och ser fram mot lite intressantare saker att läsa om när du kommit över din "sexpuckoperiod".

Kram/pappsen

2008-10-18 @ 13:28:17
Postat av: Bobby

Men pappa då, lighten up och se det för vad det är: humor! Det är ju bara på skoj för tusan.

2008-10-18 @ 23:31:36
URL: http://hejgotland.blogg.se/
Postat av: Bippoqueer

HAHAHHAHAHAHAHHAAHAHHAHHHAHAHHAHAH! Underbart! :)



Ljuvt. Scrapblog! Jag ser det hända! Det roligaste är pappsen. Är han som mitt ÖVERJAG?

2008-10-19 @ 02:12:27
URL: http://bippoqueer.wordpress.se

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0