Cybergrattis

Idag fyller min "svåger" Johan år. Cybergrattis till honom.

Idag fick jag kallelsen till intagningsprovet på Teaterhögskolan. Jag vet inte om jag faktiskt ska göra det. Jag känner mig inte alls motiverad, och jag tror inte att den utbildningen är riktigt min grej. Imorgon ska jag diskutera saken med de andra i klassen som också anmält sig. De lär ha fått sina kallelser också.

Förlåt för att jag är tråkig idag, jag är jättetrött. Vi hade demokrati-workshop i skolan idag med en inhyrd föreläsare från Demokratiakademin. Sedan var det sångrep hela dagen. Man blir slut i huvudet.

Äsch. God natt Sverige.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0