Hej Gotland!

Sitter vid mina föräldrars dator i ett regnigt och stormigt Visby. Förutom att vädret är under all kritik så känns det fantastiskt att vara här. Nu ska här kopplas av!

Igår hade vi vår föreställning på Teaterfestivalen. Det gick strålande bra, och hela familjen + några till var där och tittade. Hela ensemblen gjorde sitt yttersta och var skitbra.
Efteråt åkte jag, pappa, syster yster och mormor iväg på en liten turné i länet för att mormor skulle få se hur barnbarnen bor. Vi började hos syster och hennes sambo i Täby. Därefter bar det av till Södermalm till bror stor och hans sambo. Vi åt middag på indisk restaurang och sedan åkte vi vidare till min lägenhet i Farsta innan det var dags att åka till Nynäshamn och Gotland.
Åh, sicken härlig dag!

I veckan som kommer ska jag hänga med Regina så mycket som möjligt. Hon är den enda vän jag har kvar här nu. Alla andra har flytt ön, precis som jag.

Jag saknar redan min klass.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0