Ickebloggande

Igår bloggade jag inte ett skit. "Varför då?" kan ju gemene bloggläsare tänka. Jo, för att igår så var jag i skolan från 8.45 till 21.30, och kom således hem cirka 22.30 och var helt enkelt så trött att jag stupade i säng omedelbums.
Vad gjorde jag då i skolan så länge? Jo, först var det en vanlig skoldag förstås med rep rep rep rep och åter rep inför Teaterfestivalen. Sedan skulle jag ha sånglektion klockan 20.15, så jag satt med Rebecca och Sara (som också skulle ha sånglektioner fast före mig) i studion och spelade in en låt och lade på stämmor och effekter och lattjade lite.
Sånglektionen blev lite förskjuten, och jag och Svante var väldigt inne i "Music of the night" och "Du måste finnas", så vi drog över tiden en aning. Därav den sena dagen och ickebloggandet.

Nu har jag bestämt vilken låt jag ska sjunga på min demo som vi ska spela in innan jullovet. Det blir "Varje steg du tar" med Ainbusk. Jag har funderat och tänkt frenetiskt på vilken låt jag skulle välja, innan det slog mig - självklart ska jag sjunga en låt på gotländska. Så så får det bli. Rebecca ska kompa. Yey!

Vi råkade sätta igång larmet på skolan igår också. Men det löste sig som tur var. Och det var inte vårt fel. Tycker jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: BippoQueer

Lycka till med demon.



Kolla här vad jag och Bryt gjorde på Psybkryt tidigare i år.



You will love it.



http://psykbrytet.blogg.se/2008/february/ainbusk-som-ni-aldrig-sett-dem-forut.html

2008-10-22 @ 22:20:28
URL: http://bippoqueer.wordpress.com
Postat av: Daniel

Den demon MÅSTE jag får höra!!!

2008-10-23 @ 23:25:15
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0