Paul Rudd


Från bland annat "The object of my affection", en av mina absoluta favoritfilmer.

Kommentarer
Postat av: BippoQueer

Mer hunk av mänsklig typ...alltså typ...guy next door eller så. Bra att han har en ful skjorta- han blir snyggare av detta. Det ökar det mänskliga intrycket. Du jag har skrivit inlägget om dig, jag väntar bara på att en intervju med mig ska publiceras på en annan blogg =D



Har verkligen haft bögtema på bloggen den här veckan. Men det är roligt. Om jag inte har inspiriation brukar jag kolla bögnyheterna, och det roligaste var när jag hittade det där med bonde söker fru. QX är också bra till detta. Det skrivs om den mest urbota idioti i den tidningen ibland- bra om fler reagerar



=D

2008-10-17 @ 08:21:46
URL: http://bippoqueer.wordpress.com

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0