Sexpucko #2 - Tredje gången gillt

Så var det dags igen. Mister "calliente", 43 år, tyckte tydligen att tiden var mogen för ett nytt raggningsförsök.
Man kan ju inte göra annat än att skratta.
Dock tror jag att han ganska snabbt mindes min förra diss, för han slutade skriva efter att jag hade svarat. Boo-hoo.

22.21 2008-10-19 skrev calliente:
hej du har en stor potential i mitt hjärta

22.22 2008-10-19 skrev calliente:
snygging vad gör du ikväll

23.21 2008-10-19 skrev potential:
Nämen hej! Jag sitter här och söker information om amnesi*. Kan du något om det?





*Amnesi är alltså minnesförlust, något jag antog att denna man borde vara bekant med eftersom jag redan dissat honom två gånger.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0