Sexpucko #6

Jag presenterar Läckerol, utan angiven ålder men han ser ut att vara runt 40. Han har skrivit till mig många gånger förut, men då har jag ignorerat honom. Han skriver alltid samma sak: "läget i kväll?". Nu blev jag lite less på hans uppenbara oförmåga att fatta en diss.


22.28 2008-10-13 skrev Läckerol:
läget i kväll ?

22.44 2008-10-13 skrev potential:
Bara fint, har precis blivit av med lite rutten stjärtdeg som jag dragits med ett tag. Det jäser som fan!

22.49 2008-10-13 skrev Läckerol:
vad menar du då ??

22.53 2008-10-13 skrev potential:
Med att det jäser? Ja, jag vet att det låter otroligt, men lik förbannat så händer det titt som tätt. Nu har jag en stor smetig pöl på köksgolvet efter all degborttagning.

22.56 2008-10-13 skrev Läckerol:
ok, så du har bakat alltså.

23.02 2008-10-13 skrev potential:
Om det ändå vore så väl! Nä, den här rövsmeten är the real deal, kan jag säga. När jag bakar så hjälper Snobben mig med efterstöket, men nu får jag klara mig själv minsann! Sicken röra! Men så kan det gå när man har med gamla svettkoppor att göra.

Kommentarer
Postat av: bippfitt

Jag funderar på att regga nåt konto Qruiser enkom i syfte att sexterra dig, för att du är så jävla rolig. Skillnaden är att jag skulle skratta ihjäl mig, medan de där puckona inte fattar nåt.



Läkerol...alltså....



:)

2008-10-14 @ 00:47:36
URL: http://bippoqueer.wordpress.com
Postat av: Hannah

Hmm... Bobby, ärligt talat tror jag att denna människa enbart är ett pucko, utan sex före.

2008-10-14 @ 17:11:39
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0