Sexpucko #8

Herr "Heaven" är kanske inget sexpucko i ordets rätta bemärkelse, men han har skrivit ett par gånger förut och varje gång har det varit uppenbart att han helt ignorerat eller inte ens läst min presentation. Jag har aldrig svarat honom, men nu tröttnade jag och tänkte att jag kanske kunde få ut ett blogginlägg av honom åtminstone.


00.30 2008-10-17 skrev Heaven:
Tja

Läget ikväll?

00.33 2008-10-17 skrev potential:
Ikväll känner jag mig som ett ömsat ödleskinn.
Själv då?

00.34 2008-10-17 skrev Heaven:
hah okej, jo tack det e bara bra, vad har du för dig?

00.37 2008-10-17 skrev potential:
Jag sitter och alternerar mellan att gäspa och att tugga frenetiskt på hårda brödkanter. Det är en liten last jag har. Vad gör du själv?

00.40 2008-10-17 skrev Heaven:
chattar med lite vänner, tråkar typ bläää....

00.44 2008-10-17 skrev potential:
Jag brukar också tråka blä. Och ibland tråkar jag bla. Jag rekommenderar icke att tråka blö dock, det är det tråkigaste tråkandet av dem alla.
Om du är Heaven så antar jag att man kommer till dig när man dör? Åtminstone om man varit duktig och ätit alla sina brödkanter, som jag?

00.45 2008-10-17 skrev Heaven:
HAHAHAHA, herre gud...Har du så tråkigt eller vad?

00.47 2008-10-17 skrev potential:
Jag gäspar och tuggar brödkanter. Vad tror du?









Kommentarer
Postat av: BippoQueer

HAHA! Ännu en succé.



Nu fick jag en idé. Det hade varit roligt att göra ett fotomontage med ett par fraser från ett av dina sexpuckon. Det här är även ett förslag till dig. Det är inte så svårt- ja du har ju sett hur jag har gjort på bloggen de senaste dagarna med pratbubblorna.



1. Bestäm fraser

2. Googla lämplig bild

3. Använda det enkla och smarta programmet http://srapblog.com, Paint (mindre bra), PS eller GIMP

4. Ladda in bilden där

5. Lägg in pratbubblorna



= ROLIGT!



2008-10-17 @ 08:28:22
URL: http://bippoqueer.wordpress.com

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0