Sexpucko #9

Här har vi en intressant typ av sexpucko, nämligen pojkvänsarten. De utger sig för att söka pojkvän, men i grund och botten handlar det nog mest om sex ändå. Det kanske låter cyniskt, men när jag frågar "oskar gbg" vad han söker i en pojkvän och han svarar "en snygg pojkvän" så tycker jag att min teori får en viss tyngd ändå.


18.44 2008-10-19 skrev oskar gbg:
hej snygging söker du pojkvän

18.57 2008-10-19 skrev potential:
Det kan du hoppa upp och rotera mormors kakdeg på att jag gör!

18.57 2008-10-19 skrev oskar gbg:
så snygg du är ju vil ha pv med

19.09 2008-10-19 skrev potential:
Jag är dock väldigt kräsen. Min pojkvän måste vara allergisk mot särskrivningar och förkortningar och han måste kaskadkräkas av felstavningar. Stämmer det in på dig?

19.12 2008-10-19 skrev oskar gbg:
jo vill du har en bild får du det nu

(här skickade han med en halvtaskig webcambild på sig själv)

19.18 2008-10-19 skrev potential:
Se där ja! Vad skönt att du verkar uppfylla alla mina krav! Det här verkar ju riktigt lovande! En annan viktig egenskap hos en pojkvän är självinsikt. Men det antar jag att du har?
Vad söker du själv i en pojkvän, SNYGGING?

19.20 2008-10-19 skrev oskar gbg:
söker en snygg pojkvän. vad gör du när du är ledig då?

19.28 2008-10-19 skrev potential:
Oj, det är svåra krav att leva upp till!
Jag är aldrig ledig. När jag inte apar mig på närmaste scen så stickar jag tantiga foreller så stickorna glöder.

19.31 2008-10-19 skrev oskar gbg:
jag gillar resa gyma bio fika mysa hyrafilm polare. jobbar på en fabrik och du?

19.40 2008-10-19 skrev potential:
Oj oj oj, har du verkligen tid för pojkvän, you busy little beaver? Jag jobbar på en forellstickningsförening. Jag kommer snart bli chef, och då får jag döpa en sticka! Vad sägs om Bjarne Bärs?

19.44 2008-10-19 skrev oskar gbg:
jag har tid för pojkvän ja jag älskar åka på shopping resor och shoppa på stenaline. japp det låter ju bra

19.54 2008-10-19 skrev potential:
Vet du, nu tycker jag att du ska ta och läsa igenom vår konversation och se om du kanske hittar något som inte riktigt stämmer. Tips: det har med självinsikt, felstavningar och särskrivningar att göra. Fast först ska du kanske ta och läsa min presentation. Något du borde ha gjort grundligt från början om du verkligen är ute efter ett seriöst förhållande, istället för att bara gå på på ett pretty face. Lycka till i singeldjungeln! *vinka fjolligt*

Kommentarer
Postat av: Lilly

Hahaha! Du är ju helt underbar! Varför kommer jag aldrig på så där fyndiga saker när jag behöver det? Bippoqueer hade rätt, du har en guldblogg!

Postat av: Bippoqueer

Vilka underbart härliga avsnäsningar du får till! Jag är avundsjuk! Och imponerad.

2008-10-20 @ 22:16:39
URL: http://bippoqueer.wordpress.se

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0