Sexpucko #2

Och så var det dags igen. Jag fick ett mail från en 43-årig man på Qruiser som ville träffas.
Som om!
Dessa ständiga mail gav mig en idé till en ny bloggkategori. Får jag presentera "Sexpuckon". Ta-da!


18.36 2008-09-27 skrev calliente:
hej svårt att inte vilja träffa dig ikväll hsr du nåt på gång eller är det möjligt
peter heter jag och bor i alvik
du verkar ju inte blyg när du är onykter i vart fall

18.55 2008-09-27 skrev potential:
hej svårt att inte vilja träffa dig i skallen med en bajsfylld lovikavante ikväll
hsr(= Heta Snorbobbors Raukar?) du en läskurs på gång eller är det omöjligt?
för jag antar att du har nåt slags problem med att förstå svenska språket eftersom det uttryckligen står på min sida att mail som dina inte intresserar mig, speciellt inte från 20 år äldre män.

summa summarum: att träffa dig ikväll tilltalar mig ungefär lika mycket som hundbajs under skon en varm sommardag.

och nej, jag är inte särskilt blyg som du kanske förstår.

18.57 2008-09-27 skrev calliente:
du kanske bort stanna kvar på gotland

19.05 2008-09.27 skrev potential:
du kanske "bort" respektera de som inte vill bli sexraggade på av 40-plusare. då skulle vi slippa ödsla tid och energi på varandra.







Vad han fick den där blyg-kommentaren ifrån vet jag inte. Hm. Vem vet hur sexpuckon tänker?

Kommentarer
Postat av: Daniel

Äh skippa qruiser å kom hit istället!

2008-09-27 @ 20:42:06
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Hannah

ha ha ha folk upphör aldrig att förvåna...

2008-09-28 @ 11:27:17
URL: http://lohannah.blogg.se/
Postat av: BippoQueer

Åh, jag vill också börja lägga ut mina guldhistorier.

2008-10-11 @ 04:32:33
URL: http://bippoqueer.wordpress.com

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0