Sing-e-long?

Telefonsamtal: Pappa, syster yster, Samra.
E-mail: Inget av värde.
SMS: Kim, Samra, Tove.
Utomhusvistelse: Förkylningen håller i sig, så nej. Men snart måste jag pallra mig iväg till affären.
Låt på hjärnan: "En dejlig rosa" - Robyn. Jag är helt fast.


Eftersom det inte blev nån blogg igår så är ovanstående logg gemensam för både idag och igår.

Förkylningen blev värre igår, ständig nästäppa och ett ständigt nysande. Idag är nysandet och nästäppan något bättre, men istället har jag fått en jobbig rethosta.

Jag slötittade på "Sing-a-long" igår på TV3. Det är ju verkligen inget bra program. Renee Nyberg är ju en duktig programledare, men borde man inte kunna uttala namnet på sitt eget program? Hon sa hela tiden "Sing-e-long" vilket lät väldigt konstigt.
Och jag gillar egentlgen Sussie Eriksson, men hennes lag blir alltid så skrikiga och jobbiga. Det blir bara hysteri av alltihop. Och Johan Ulveson är ju inte min favorit direkt. Jag gillar honom som Berts pappa, men that's it. Hans skämt är roliga 1 gång av 10.
Då är "Doobidoo" i SVT1 lite bättre, men där är förtjänsten helt och hållet Lasse Kronérs. Han är så naturlig och rolig att han kan få nästan vad som helst att funka.
Ingen musiktävling slår dock "Så ska det låta". Jag hoppas att den nya säsongen drar igång snart.

Jag har lyssnat på "En dejlig rosa" säkert 15 gånger nu. I love it. I love Robyn.

På grund av min olämpliga förkylning så fick jag igår ställa in tre saker: duettredovsining i skolan, presentshopping med syster och tv-spelskväll hos Samra. Sick sucks!

Nu måste jag läsa klart pjäsen "Sårskorpor" och skriva hemuppgift om den. Och förbereda nästa etyd. Och repetera treklangerna (jag kunde dem igår!). Men först av allt: ÄTA! Jag dör av hunger!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0