Sleeping Bobby

Igår var jag i skolan och repade med Frida och Fredrik mellan 9 och 14. På väg hem messade jag Samra och meddelade min status. Tanken var att vi skulle ses hemma hos henne på kvällen och dricka vin och spela tv-spel. Så jag kom hem, duschade, åt en macka och såg ett avsnitt av "Alias". Mina ögonlock tog time-out gång på gång, och jag bestämde helt sonika att en liten power nap skulle sitta fint om jag skulle orka ta mig till Bergshamra. Så jag lät tröttheten ta över och jag sjönk in en härlig dvala.

X antal timmar senare vaknade jag och upptäckte att det var mitt i natten.

Jag kravlade mig sakta men säkert in mot sängen och så fort jag lade huvudet på kudden så slocknade jag igen och vaknade idag klockan 9.
Jag har anleding att tro att jag lidit av sömnbrist.

Idag står följande på agendan:
Tvätta
Städa
Plugga
"Alias"-maraton

En liten lördagsutmaning: Klappa melodin till "Bä bä vita lamm" med händerna samtidigt som du stampar/går takten med fötterna. Svårt? Nja.
Försök då att göra tvärtom. Stampa/gå melodin och klappa takten.

Detta är vår läxa till på måndag. Tough shit!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0