Tråkblogg

Telefonsamtal: Samra, Kippi, syster yster.
E-mail: Nada.
SMS: Samra.
Utomhusvistelse: Ständigt detta regn. Jag saknar Alanya!!!!
Låt på hjärnan: "All that jazz" ur "Chicago". FANTASTISK! Speciellt med Catherine Zeta-Jones.


Igår chattade jag med någon supportsnubbe på min nya domän för att försöka ta reda på varför flytten inte funkade. Han fattade typ inte vad jag menade och sa att sådana flyttar inte var tillåtna. Eftersom jag följt en bloggares utförliga guide om hur man flyttar sin blogg till en egen domän så fick jag naturligtvis lite snulle av denna upplysning. Speciellt som guiden hade använt One.com (som alltså är min nya domän) som exempel. Till slut reddes allt ut och jag blev kanske inte jättemycket klokare. För enligt guiden har jag gjort allt rätt till punkt och pricka. Ändå vill det sig inte. Så jag blir kvar här ett tag till.

En redig förkylning hör ju hösten till, och naturligtvis har jag blivit drabbad. Känner att halsen är lite semi-glad och bihålorna är inte heller top notch. Så dessvärre ser det ut som att jag måste stanna hemma imorgon. Och vi som ska ha dans för första gången! Jag vill vara med! Den riktiga läraren är dock busy, så vi ska ha vår alldeles egna klasskompis Mathias som vikarie. Han har dansat en himla massa i sitt liv. Och jag vet att det kommer bli skitkul, så det grämer mig enormt att jag blivit sjuk! Men jag måste verkligen vila rösten, för på fredag ska vi redovisa våra duettprojekt. Jag har verkligen ingen lust att skjuta upp det till efter helgen, kommer ha tillräckligt med uppgifter ändå till nästa vecka.

Jag bokade biljetter till Gotland idag. Vecka 44 är det höstlov (hur länge sen var det inte man hade lov!?) så då blir det en skön visit hos mutti och pappsen.

Visst har det blivit tråkiga inlägg här på sistone? Jag får ta och skärpa till mig! Skolan tar så mycket kraft att inspirationen helt enkelt inte räcker till. Men det ska bli ändring! Hoppas jag... Jag hatar att vara tråkig.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0