Törst

Telefonsamtal: Kim, syster yster, pappa.
E-mail: Ansiktsboken. Och så tror de att email kommer ersätta vanliga brev? Inte för min del uppenbarligen.
SMS: Love, Rebecca.
Utomhusvistelse: Traskade runt i Farsta efter skolan i olika ärenden.
Låt på hjärnan: En låt som Svante skrivit som vi sjungit till leda snart. Vet icke namnet på den.

Skolan tar musten ur mig! Jag är verkligen helt slut i både huvudet och kroppen varje dag när jag kommer hem.
Idad redovisade jag min Stanislavskij-etyd, och det gick ganska bra. Francisca gav mig ganska mycket konstruktiv feedback, men jag kände mig rätt nöjd ändå.

En annan sak som är lite knasig: jag är ständigt törstig. Jag är hela tiden galet sugen på vatten och juice. Därför är jag också ständigt kissnödig. I skolan kan jag inte dricka lika ofta som jag skulle vilja, vilket brukar leda till huvudvärk. Det hela är ett gissel, helt enkelt.

Nu ska jag se några avsnitt av "Grey's anatomy" innan det är dags att sova.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0