Skrivarägare

Telefonsamtal: Nej.
E-mail: Nej.
SMS: Nej.
Utomhusvistelse: Nä, jag gick ju upp för typ en timme sen!
Låt på hjärnan: "Vem som helst" - Nanne. Så himla härlig.


Hoho, idag har jag skaffat mig en egen domän för bloggen, så snart kommer den att byta adress! Mer info om det kommer så småningom.

Igår tillbringade jag större delen av min vakna tid tillsammans med Samra. Vi gick och köpte en skrivare till mig på Elgiganten, som min kära mor var vänlig nog att betala åt mig. Så nu har jag skrivare, scanner och kopiator. Fantastiskt!

Efter det lyckade köpet ägnade vi åtskillig tid och energi åt att försöka knöla ner kartongen med skrivaren i Elgigantens största plastkasse som visade sig inte vara särskilt stor alls. En väktare som stod bredvid tittade roat på. Har man hans jobb får man väl vara glad åt det lilla.

En sådan kraftanstränging kräver såklart ett rejält kaffeintag, så vi traskade iväg till närmaste Espresso House och intog varsin kopp. Jag proppade även i mig en cola och en cream cheese-bagel.

Egentligen tänkte jag ta kort på skrivaren och lägga upp här, men Kim har min kamera så det får duga med en produktbild från Elgigantens hemsida.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0