Hold on just a little while longer

Telefonsamtal: Bror stor, Samra.
E-mail: Från min nya domän.
SMS: Nej.
Utomhusvistelse: Knappt någon. Det regnar ju!
Låt på hjärnan: "Hold on" av Svante. Om den nu heter så. Vi sjöng stämmor på den idag i alla fall.


Jag försökte flytta bloggen till den nya adressen bobbyville.se idag, men det gick inte särskilt bra. Jag skrev till en bloggdesigner och bad om hjälp. Får se vart det leder.
"Dagens hunk" verkar uppskattat. Jag har redan fått önskemål från läsare om att få vara Dagens hunk. Och jag har ändå inte tänkt att det bara ska vara kändisar, utan även "vanliga" personer. Så varför inte?

Idag bestämdes datum för klassens kick off-fest. Den kommer äga rum nästa fredag hemma hos Sofia på Söder. Har en känsla av att kvällen kommer bli lyckad. Yey!

Idag var en mäklare här och värderade lägenheten. Eftersom jag var i skolan så var Bror stor här i mitt ställe. Vi fick ingen förtur på att köpa, utan hela rasket ska läggas ut till budgivning. Vilket alltså innebär att jag kommer ha människor rännandes här på visningar inom en snar framtid. Blä! Jag ska hota dem när mäklaren inte hör så att ingen lägger något bud överhuvudtaget, HAHA! Den här lägenheten är min! Jag har bott här i fem och ett halvt år och tänker fortsätta bo här, därmed basta! Dags att börja köpa lotter kanske...

Jag ser fram emot att få höra vad de sätter för pris på denna slitna, malätna, mögliga ursäkt till bostad.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0