Virusdrabbad

Telefonsamtal: Philip och ett missat från pappsen.
E-mail: Veronica. Det blir jobb nästa måndag =)
SMS: Syster yster.
Utomhusvistelse: Jag är förkyld så jag håller mig inomhus.
Låt på hjärnan: "Damat" - Ekrem & Gültekin.


Viruset som gjort turné i klassen den senaste veckan har nu ockuperat min kropp. Är snuvig och rosslig i halsen. Jag dricker en massa kaffe för att få i mig antioxidanter som tydligen är bra när man är förkyld. Man kan ju alltid hoppas på placebo-effekten om inte annat.

Kanske ska passa på att plugga lite istället. Har inte mycket annat att göra.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0