Virusaning

Ikväll blir det middag på Patricia med Kim. Det är 29:- för allt i baren hela kvällen, så det lär bli packat. Men vi är främst där för maten, som alltid är fantastisk.

Jag misstänker att min dator har blivit drabbad av virus. It sucks.

Imorgon ska jag till skolan igen, vilket jag ser fram emot. Och på kvällen ska jag jobba, ska prata med AIK:s pojklag födda -95. Det lär bli riktigt kul, dessutom ska jag jobba tillsammans med Fredrik för första gången, och det är alltid roligt att arbeta med nya kollegor, speciellt de som är mer erfarna än jag.
Enda kruxet imorgon är att vi ska ha workshop med en gästföreläsare på skolan 17-21, och den kommer jag att missa eftersom jag ska jobba. Men shit happens. Helt sjukt dock att det krockar med skolan när jag äntligen får en bokning.

Dags att piffa till sig inför kvällen. Ciao.

Kommentarer
Postat av: HDR-fotografen

Malwarebytes antimalware. Googla, tanka hem, installera, uppdatera, scanna, rensa, starta om, scanna igen.

2008-09-24 @ 00:57:59
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0