50(?) frågor-listan

Dags för ännu en lista med frågor, som jag snattat från Pias blogg.

Utseende
1. vilken ögonfärg har du: Grön/blå/grå. Jag misstänker starkt att de skiftar.
2. hur lång är du:  1,76. Tror jag.
3. vilken hårfärg har du: Brunhårig, men efter tre veckor i Turkiet ser det ut som att jag har blonda slingor.
4. långt eller kort hår: Halvlångt. Tror jag.
5. piercingar i anisktet:  Nej fy fan.
6. vilken ögonfärg skulle du vilja ha: Tja, jag har ju tre olika, det får man väl vara nöjd med?
7. hur lång skulle du vilja vara:  Tycker det duger bra som det är.
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha:  Svart kanske.
9. vill du ha kort eller långt hår:  Just nu långt, men ändrar man sig är det ju bara att dra fram saxen och gå lös?
10. skulle du vilja ha piercingar:  Nej fy fan.

senaste du 
13. du fick sms av och vad de stod:  Rebecka. Minns inte vad det stod för jag raderade det direkt.
14. du skrev sms till och vad du skrev: Rebecka. Minns inte vad jag skrev heller. Nåt om att vi ses på måndag.
Var är: 15, 16, 17, 18, 19 och 20? Censur?!

kärlek
21. är du singel:  Smärtsamt nog.
Var är 22:an?
23. ditt längsta förhållande: Två månader. Wow.
24. med vem då:  Finaste Art.
Och 25:an??
26. är du oskuld: Nähä du.
27. gillar du någon just nu:  Justin Timberlake.
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: Ett, om det nu hann bli så himla seriöst mellan mig och Art.
29. vill du vara singel: Nej för helvete!
30. vill du gifta dig: Kanske. Förmodligen.
31. Vad heter din nuvarande pojk/flickvän: Molgan.

vänskap
32. den som vet mest om dig: Lär ju vara Kim.
33. den vän som du har känt längst: Andreas.
34. bara en allra bästa vän? : Nej du. Jag kör lyxvarianten med typ 4 stycken där.
Och hallå 35?
36. en av dina bästa tjejkompisar: Kim, Josefin, Regina.
37. som bor långt ifrån dig: Eh... alla?
38. den du har mest minnen med: Oj. Det är nog oavgjort. Orka räkna!
39. bra vän du inte träffar ofta:ra  Andreas.
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: Ja.

övrigt
41. musiksmak:  Typ allt. Förutom heavy metal och techno och sån skit.
42. sport du gillar: Friidrott. Men bara att titta på!
43. galen eller lugn: Både och.
44. har du någon gång  hört att du sjunger bra: Ja, tack och lov!
45 koko?
46. har du hört att du borde bli modell: Faktiskt.
Jahapp.. här saknas 47, 48 och 49
50. vad tänker du på just nu: Att jag är hungrig, och så funderar jag på vem som censurerat denna lista och tagit bort en massa frågor?

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0