Eddie och Stockholm

Back in the capital of Scandinavia!
Fick för en gångs skull sällskap på bussen från Kalmar, av Andreas och Maja som skulle till Norrköping respektive Nyköping. Så sista timmen var jag ensam, men då sällskapade jag istället med Sofia Karlsson och Povel Ramel, så det gick alldeles utmärkt.
Jag sitter nu och söker febrilt efter vänner att umgås med denna snörika vinterdag i storstaden. Men som vanligt i Stockholm så är det dömt att misslyckas när man försöker göra upp planer med någon med så här kort varsel.
Morgondagen är dock ganska fullproppad. Ida, Sara Berguv och eventuellt Love står på schemat, samt Joel på kvällen.
Hade hoppats få träffa min kära gamla Donken-kines Xin idag, men hon vägrar plötsligt att svara.
Ikväll ska jag och Bror Stor se underbara Eddie Izzard på Hovet. Kommer bli Fabulous. Jag älskar Eddie.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0