Julklappslistan 2009

Hej och hå vad mycket klappar jag fick i år! Jag är löjligt nöjd och glad.
Lite ytterligare julmat och sen sällskapsspel står nu på tur. Christmas rocks!

ÅRETS BOBBY-KLAPPAR
Raggsockor (som Mutti stickat själv!)



Tofflor




Presentkort på Carlings



"Lost" säsong 5


"Hypnotisören" av Lars Kepler



"Den försvunna symbolen" av Dan Brown


T-shirt



Strumpor




Kalsonger



Guteblandning (te)



Mormors hemgjorda salmbärssylt!


Hörlurar till Ipod



Rakapparat



Converse-skor




Geisha (choklad)

Skraplotter (vann 10 kronor!)


Nu har jag böcker, filmer och tv-serier att underhålla mig med på min solo-nyårsafton. Fantastiskt!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0