Nyårslistan

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade från Stockholm. Dansade balett/modernt/street.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Äsch, jag är inte så naiv att jag avger nyårslöften.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Inga nära.

4. Dog någon som stod dig nära? Nej, tack och lov.

5. Vilka länder besökte du? Turkiet!

6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Eh... jobb och pengar.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 25:e juni, när Michael Jackson dog. Och 11:e maj, när jag fick veta att jag kommit in på Ölands Musikteaterskola (MuTe).

8. Vad var din största framgång 2009? Att komma in på MuTe.

9. Största misstaget? Skita i att sommarjobba.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Migränhelvetet samt en förjävlig influensa i våras.

11. Bästa köpet? Min keyboard.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Turkietresan.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att åka till Alanya, att komma in på MuTe, att gå SOT.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? "I gotta feeling" - Black Eyed Peas. Alanya 2009!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare. Har ju fått syssla med det som gör mig lyckligast!

16. Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slappat.

18. Hur tillbringade du julen? Med familjen i Visby, som vanligt.

19. Blev du kär i år? Nej, tyvärr. Börjar misstänka att jag är immun.

20. Favoritprogram på TV? Glee! Desperate Housewives!

21. Bästa boken du läste i år? Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann - Jonas Jonasson.

22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn. Sofia Karlsson.

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Oj. Don't remember faktiskt. Men det fick jag säkert!

25. Något du önskade dig men inte fick? Turkietresa :)

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Firade på Patricia med Kim och SOT!

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Mer pengar. Och fast boende i Stockholm.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Bobby-aktig?

29. Vad fick dig att må bra? SOT och MuTe!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? Justin Timberlake. Igår, idag, för alltid.

31. Vem saknade du? Alla mina vänner i Stockholm som jag flyttade ifrån.

32. De bästa nya människorna du träffade? Alla underbara MuTe-människor förstås!

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0