Surround sound

Har precis varit på Willys och handlat mat till mig och pappa till ikväll, vilket gav mig tillfälle att testa mina nya hörlurar till Ipoden.

Mina gamla har knasat sig, den vänstra snäckan har knappt haft något ljud alls. Men man vänjer sig ju vid det, så nu blev det nästan en chock när Jazmine Sullivans "Bust your windows" drog igång med full kraft.

Music is life.

JUST NU I IPODEN/PÅ SPOTIFY:

"Jag kan inte skilja på" - Melissa Horn
"Mister Kelly" - Monica Zetterlund
"Bust your windows" - Jazmine Sullivan
"Halo" - Beyoncé
"Sikidim" - Tarkan
"Birds fly away" - Theresa Andersson
"Love in this club" - Usher feat. Young Jeezy
"Put it in a love song" - Alicia Keys & Beyoncé


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0