Vila, bitte

TRÖTT!

Kan bero på att jag la mig SENT och gick upp (ganska) TIDIGT för att jag ville lösa Melodikrysset med familjen i sann pensionärsanda.

Det finns en nackdel med att inte längre ha något eget rum här i föräldrahemmet, och det är att nu när båda syskonen också är här och ockuperar sina respektive rum och sängar så har jag ingenstans att lägga mig vid tillfällen som detta, när jag skulle vilja ligga och "vila ögonen" en stund.
Jag sover ju på soffan i tv-rummet, och den är nu full av människor som ser på "Robinson Karibien".


Men jag ska inte klaga. Om fem månader är jag hemlös på riktigt, när skolan slutar och jag lämnar Öland. Det börjar helt enkelt bli dags att ta tag i framtiden, innan den helt plötsligt är här.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0