Så hos mig vill jag att stunden stannar

Och plötsligt var man gotlänning igen. För första gången på sex år. För nu är jag nämligen skriven på Gotland igen, för adressändringens skull. Och så blir det billigare att åka båt sen också.

Och nu ska jag blogga. Jag fick till och med tips om en sprillans ny kategori som jag tänker starta inom kort. Måste bara acklimatisera mig här först och komma i ordning.

Sen ska det bloggas och skrivas musik, har jag bestämt.


I veckan tog jag farväl av mina älskade Stockholmsvänner. SoT har börjat spridas för vinden, och det känns riktigt jobbigt.



Delar av SoT i Rättvik.


Tova bjöd oss till Uppsala på Valborg.


Kim och Philip. Kärlek.


Samra, jag och Kim i en konstig position.


Och hela SoT (med Alejandra bakom kameran och Love på vift) hemma hos Svante på Gärdet.

Kommentarer
Postat av: Eda

Var är Eda? =(

2009-06-10 @ 07:11:46
Postat av: Bobby

Du är med på SOT-bilden ju! Och sen var det du som tog bilden från Rättvik :) Du är icke glömd, kära Eda!

2009-06-10 @ 21:11:14
URL: http://hejgotland.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0