Busy Bobby

Oj oj oj, så mycket det är som snurrar i skallen just nu!

Slutproduktion
Jag skriver karaktärsbeskrivningar, försöker tillsammans med klassen få ihop en story, och så jobbar jag på att översätta några låtar. Pust.

Auditions
Ja, snart är det dags. Jag kommer åka land och rike runt för att söka in på skolor. Låtar ska väljas, monologer ska läras in och biljetter ska köpas. Pust.

Jobb
Sommarjobb sökes, helst på Gotland. Nu visade det sig att jag får en ganska saftig skatteåterbäring, så jag klarar mig nog över sommaren ändå, men det är ju najs att ha nåt att göra, åtminstone deltid.

SOT
Snart är det över. Om två månader är den hittills bästa tiden i mitt liv slut, och framtiden är oviss. Jag har sann ångest över detta.

Fy fan, säger jag. Dags att få struktur på tillvaron!

Kommentarer
Postat av: Eda

Jag älskar SoT <3

2009-03-31 @ 18:08:11
Postat av: syster yster

heja, heja! som tanten i bingolotto sa...

2009-03-31 @ 22:47:52

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0