Challenge-listan

Jag blev utmanad av Pia häromdagen. Jag antar utmaningen, eftersom jag är så sjukt cool.
Egentligen ska man utmana tre nya personer också, men det orkar jag inte.

Alla svaren ska börja med samma bokstav som ditt förnamn.
Allt ska vara sant, inget påhittat.
Ifall den som gjorde denna före dig har samma bokstav som första i ditt namn måste du använda andra ord..
Du får ej använda samma svar mer än en gång, använd inte ditt eget namn i frågan om pojk / flick namn.


1. Vad heter du? Robert

2. Ord med fyra bokstäver: Räka

3. Flick namn: Rebecca

4. Pojk namn: Ruben

5. Yrke: Revisor

6. Färg: Röd

7. Nånting, som man kan klä sig i: Raggsockor

8. Mat: Revbensspjäll

9. Nånting, som finns i ditt badrum: Rakhyvel

10. Ort: Ronne

11. Anledning till att komma sent: Rohypnolintag.

12. Nått, som du skriker: Röv!

13. Film: Rent

14. Nått som du dricker: Rödvin

15. Band: Rage against the machine

16. Djur: Råtta

17. Gatunamn: Rådmansgatan

18. Bilmärke: Renault

19. Låt: Roses - Outcast

20. Aktivitet, Som kräver fler än 2 personer: Ringdans

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0