Dressed for success

Vilken show! Vilken succé! Lovorden haglade över oss efter konserten. Fullsatt var det också! Enligt lärarna ett av de bästa musikcaféerna genom tiderna. FAB!

Ett tag trodde vi verkligen att det här skulle gå åt skogen, kan jag ärligt säga. Sjukdomar, stress och press har satt sina tydliga spår på klassen under hela veckan, men igår hade vi ett bra samtal tillsammans som gjorde att alla kunde landa och slappna av.

Och resultatet blev bländande, faktiskt. Även vanligtvis kräsna kritiker hade enbart beröm att ge, vilket kändes extra fint.

Jag är så stolt över min klass och över mig själv. I love you guys! Som vi brukar sjunga på uppsjungningen:

"Ååååååå-ÅÅÅÅH vad vi är bra!"

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0