Jag hatar influensan

Efter en fullkomligt fruktansvärd vecka så är jag nu på fötter igen. Förra söndagen började skiten med lite smygande halsont, innan det under kvällen och natten till måndagen övergick till 40 graders feber, kraftiga hostningar, svettningar, kronisk nästäppa och SJUKA feberdrömmar. Jag kan ärligt säga att jag aldrig har mått så dåligt i hela mitt liv. Fy fan. Och jag är fortfarande inte frisk! Febern är borta, men jag hostar som en idiot och är äckligt snorig.

Efter tre dagar med 40 graders feber så försökte jag gå till skolan, och höll mig kvar i två dagar innan jag åter fick stanna hemma på fredagen.

Mor och far kom hem från Thailand i lördags, och vi sammanstrålade hemma i Bror Stors och Hannas lägenhet och åt makaroner och korv. Mutti och pappsen längtade efter svensk husmanskost. Jag blev kvar över natten, av ren bekvämlighet.

Just det, mitt i min influensatopp så var jag ju tvungen att flytta också. Min hyresvärd har sin vecka i Stockholm och jag packade således en väska med kläder och bor nu hos Kim till på onsdag. Timing.


Under en lunch i Farsta centrum häromdagen kunde jag och Kim konstatera att alla pensionärer har röda rullatorer. Vi såg en tant som hade en blå, men i övrigt hade ALLA röda. Fascinerande.

Dags att leta sommarjobb. Suck.

Kommentarer
Postat av: syster yster

välkommen tillbaka till livet! och tack för en ytterst angenäm helg..! josefine craaford nämnde inte att hon varit på ett café på söder :(

hoppas sommarjobbsletandet och redovisningen i skolan idag gick bra!

2009-03-23 @ 22:56:02
Postat av: Daniel

Jag ska ha en rosa rullstor om nåra år - det e coolt!

2009-03-25 @ 12:15:54
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: syster yster

dags att uppdatera?! eller har du blivit sjuk igen?

2009-03-29 @ 22:18:56
Postat av: Daniel

Stackars, krya på dej nu!



Å må du få sommarjobb!

2009-03-30 @ 08:31:40
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0