Schlagerblogg 2009 - Andra Chansen

Okej, så här tror och hoppas jag att det går ikväll.


Internationella juryns val: Sarah Dawn Finer.



Jag tror och hoppas alltså att Caroline af Ugglas slår Starpilots och går till final. "Snälla snälla" behövs i Globen.
Lili & Susie kommer möta Sarah Dawn Finer, det är jag ganska säker på. Jag hoppas att systrarna vinner och att Sarah blir internationella juryns val istället.
Så här ser mitt drömresultat ut. How about yours?


(Jaså, du tycker jag jitar fult?)


Kommentarer
Postat av: nån annans

jaa jaa... jymbd järp...

2009-03-07 @ 01:47:34

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0