Sexpucko #17

Jag vet att jag borde ha vant mig, men jag blir fortfarande förvånad när män skriver till mig och det är så uppenbart att de inte brytt sig om att läsa någon del av min presentation. De ser bara bilden och så säger det tjong i baguetten och sen kommer det: "tja, snygg du är, läget?". Fullständiga meningar är förstås total överkurs för de små liven.
Spana in namnet på den här liraren. "toocute2bstr8t" = Too cute to be straight, för er som inte hajar internetslang.


22.37 2009-03-02 skrev toocute2bstr8t:
tja, vilken snygging, läget? var på söder bor du grabben? jag finns i hornstull...

22.48 2009-03-02 skrev potential:
Jaha ja, Hornstull minsann. Själv bor jag på kniv-Söder, där knivarna finns. Kan vara farligt, men jag brukar blöta ner tidningspapper och göra kluttar av och använda som vaddering. Funkar finfint!

22.56 2009-03-02 skrev toocute2bstr8t:
?

23.01 2009-03-02 skrev potential:
Något som var svårt att förstå? Jag som tyckte att jag skrev så tydligt. Nåväl, jag är kanske inte så duktig på det skrivna ordet som jag skulle önska. Sicken tur att jag är duktig på att rulla tidningskluttar! Vad är du bra på?

23.08 2009-03-02 skrev toocute2bstr8t:
hm, vad är jag bra på.... ja inte är det tidningskluttar, he he he... så var ligger kniv-söder? har inte bott här så länge.... kom hit o berätta.. he he he

23.13 2009-03-02 skrev potential:
Okej, tidingskluttar är inte din grej, och inte geografi heller tydligen! Men nåt måste du ju vara duktig på?
Kniv-söder borde du verkligen känna till! Det ligger alldeles bredvid gaffel-söder och bara nåt kvarter från Sked-söder.
Jag vågar inte gå ut tyvärr, jag har helt slut på kluttar.

23.31 2009-03-02 skrev toocute2bstr8t:
det verkar inte vara det enda du är slut på....

23.32 2009-03-02 skrev potential:
Korrekt, jag har slut på smör också! Hur visste du det?


Här bestämmer han sig tydligen för att läsa på min sida i ett förmodat försök att ställa någon form av diagnos på mig, för sedan kommer detta:

23.35 2009-03-02 skrev toocute2bstr8t:
ja, va trist det är att alla skriver nästan samma saker.. håller med dig, inkl jag.... sorry...

23.36 2009-03-02 skrev potential:
Bättre sent än aldrig.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0