Himmelstalundscitat-listan

Roliga saker man hör i Himmelstalundshallen:

-Är det nån här som kan göra en brasiliansk vaxning?
(Nämen blääää!)

-Kan någon ta bort bananskalen från scenen?
(Bananskal i plural? Vem bananfrossar på scenen?)

-Om du inte vore så rödhårig så skulle du vara blond.
(Visdom)

-Vem i helvete lade superprutten?!
(Ja, inte var det jag i alla fall)

-Jag hatar Melodifestivalen.
(Rätt man på rätt plats)

-Nä-äh! Nu är godiset slut igen! Vad är det för jävla stolpskott som är godisansvarig här egentligen!?
(Ja precis! HALLÅ liksom?!)

-
(sjungande) Här kommer Petra Mede, tjolahopp tjolahej tjolahoppsan sa!
(Henrik Studioman - veckans bästa)

Kommentarer
Postat av: syster yster

Apropå roliga kommentarer så hade jag roligt på tunnelbanan idag på vägen hem. Två tjejer satt bredvid mig och precis när jag skulle gå av hörde jag den ena beklaga sig:

"Faaan vad jag är kissnödig!"

"Är du snödig?"

"Nej, kissnödig..."

"Ahaa...."

Precis som att snödig är ett ord?! Funny people...

För övrigt var snödig-tjejen nog inte helt med, för när tunnelbanerösten sa "Nästa Tekniska högskolan" frågade hon "Det är inte Universitet va?"... Bright.

2009-03-06 @ 21:59:54

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0