Maskerad!

Jag utlovade ju bilder från maskeraden. Well, here it comes!


Maria J, jag och Maria H som Charlie's Angels.


Maja, Lisa och Maria S som Bröderna Fluff och Flintkalle.


Hedda som lokala strippklubbskungen McDragan.


Emma och David som Pingu & Pinga.


Celia som Lilla My. 100% finsk!


Konst-Ole som robot.


Sofia som ledsen clown.


Pojkväns-Dennis och Becka som hard ass rockers!


Dylan, Nathalie, Pärry och rocker. Alias Maria H, jag, Maja och Becka.


Pärry och Nathalie fick ihop det!


Kommentarer
Postat av: person som är intresserad av fluffet

hallå. jag letar efter var man kan köpa "fluff" och ni verkar ha det bästa fluffet av alla. vart köpte ni det? :)

2011-03-03 @ 19:58:26
Postat av: Bobby

Hej du! JAg har inte en aning om var de fick tag i fluffet tyvärr. Någonstans i Kalmar, tror jag. Lycka till med fluffjakten!

2011-03-05 @ 12:24:39

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0