Sång, dans och hög

Denna förpillat förtjusande dag inleddes med ensemblesång, som trots flamsig stämning ändå var väldigt givande. Den efterföljdes av balett, som denna gång gick över förväntan för egen del. Det ska nog bli en prima ballerina av Bobby också till slut.
Sedan trampade jag iväg mot Ica Almérs i den värsta motvind jag kan minnas. Det kändes som att jag stod stilla ibland för att det blåste så förpillat hårt! Men hemvägen gick istället i en härligt rasande fart förstås!

Efter möte med klassen inför nästa veckas gig på Ljungbyholmsskolan så bildades en liten hög med fyra personer i Liedbergssalen. Jag, Lisa, Maria J och David masserade, kittlade och myste. Senare växte högen och bestod slutligen av åtta personer som myste och skrattade och busade. Högen varade i inte mindre än fyra timmar. Jag kom nyss därifrån faktiskt.

Så kan en dag på Ölands Musikteaterskola se ut. Jajemän.


En väl tilltagen böghög.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0