Världens stad

Åh så härligt med Stockholm!
Igår anlände jag vi lunchtid till huvudstaden, lämnade väskan hos Bror Stor och Hanna och traskade iväg till Mariatorget för att käka lunch med Syster Yster. Vi gick till det mysiga Vegetariska matcaféet på Hornsgatan. Billigt och gott, men lite weird personal.
Kvällen tillbringades med Bror Stor och en thailändsk gryta som blev kanongod. Sen "True Blood", Twilight-läsning och sova.
Idag ska jag fika med Sara Berguv. Och ikväll blir det studentpub på Gröna Villan, Philip jobbar där. Det är klostertema, så en himla massa klosteröl kommer serveras. Jag frågade om Wisby Klosteröl fanns med i utbudet, men det hade blivit NERRÖSTAT vid styrelsemötet! Katastrof.
Imorgon äter jag lunch med Andreas, sen fika med SOT och på kvällen ska vi se Alejandra som Juliet i Rinkeybversionen av "Romeo & Juliet".
Lördag är Kippi-dag. Jag ska vara hos Kim hela dagen, sen åker vi in til stan och käkar middag med Samra innan det är dags för "Hairspray"!
Sen är det bara söndag kvar. Jag åker 16.00. Någon som vill ses?

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0