Recap

Jag har varit kass på bloggande de senaste två veckorna.

Här är vad som hänt sedan sist:

-Vi repade cirka 13 timmar om dagen på Kalmar Teater de sista dagarna innan premiären för "Kärlekarna".

-TV4 och lokalpressen kom förbi.

-Premiär. Succé. Glädjeyra. Mutti, Pappsen och Syster Yster på besök.

-Strålande recensioner. Mer glädjeyra.

-Sista föreställningen. Separationsångest.

-Jag drabbades som vanligt av post-show förkylning och blev sängliggande.

-Jag och Hartis lämnade Öland och åkte mot storstaden.

-Jag, Hartis och några lovely Sotare såg Wiks teaterlinjes föreställning "Mellanslag" på Reginateatern i Uppsala.

-Jag, Berguv och Madde såg "Mor Courage och hennes barn" på Orionteatern i Stockholm.

-Fikade med Ida på Söder. Fikade med Kippi i Farsta.

-Städade i Bror Stors förråd efter inbrottet och upptäckte till min fasa att alla mina filmer och skivor blivit stulna.

-Hade mysig påskmiddag i Bergshamra med Kippi och Samra.

-Åkte till Gotland, hade ytterligare en påskmiddag med Mutti, Pappsen, Syster Yster och Mormor.

-Fikade med Regis.

Och så var vi ifatt. To be continued...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Are u serious? Har allt, verkligen ALLT blivit snott?

2010-04-07 @ 09:12:54
URL: http://lohannah.blogg.se/

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0