Skogsby once again

Tillbaka i Skogsby!
Idag hade vi något så ovanligt som en vanlig skoldag. Det har vi inte haft på hela terminen, i princip. Allt har handlat om "Kärlekarna", men nu är det back to basics igen.

En härlig teaterlektion och inspelning av "Kärlekarna"-soundtracket stod på agendan.

Nu på eftermiddagen kom även herrarna Johan, Chris och Peter från Linnéuniversitetet hit och hade möte med mig och Hartis. De är teamet bakom kortfilmen "Syskonkärlek" som jag och Maria alltså ska spela huvudrollerna i.
Kaffe, manusläsning, middag och fotografering avklarades, och i början av maj är det dags för inspelning.

Regis och Johnny är i Alanya nu. Jag längtar tillbaka, speciellt nu när alla vännerna där nere har börjat trakassera en på Ansiktsboken med frågor om när vi ska komma dit. Tyvärr lär det inte bli något Turkland i år, om jag inte får tid och råd med en sista minuten efter sommaren.

Nu ska jag jobba med mitt projekt. Vad fan nu det innebär.

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0