4 dagar

Endast 4 arbetsdagar återstår innan jag far till Öjn för julfirande.

Idag har Mutti, Pappsen och Mommo varit i Stockholm över dagen och hälsat på, för att Mormor skulle få se hur jag och Bror Stor bor nu för tiden. Båda har ju flyttat sedan hon var här sist.

När familjens äldsta medlemmar hade inspekterat min lägenhet (som stod sist på agendan) så packade jag gladeligen ner alla julklappar som jag köpt i två kassar som föräldrarna fick i uppdrag att frakta hem till Guteland. Så ju slipper jag att släpa på detta överflöd av generositet när jag åker på onsdag. Gött!

Vad annars?

Jag har tv igen. Snälla Bror Stor hjälpte mig att hämta den i hans förråd, köra den till Farsta och bära upp den till lägenheten. Ett smått hallelujah moment i det Bobbyska hushållet.

I övrigt sörjer jag att "Glee" har juluppehåll.

(Och så är jag glad att jag inte har värre saker att sörja)

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0