Dreggla drypande Dandy-droppe

På lördag ska Andreas Carlsson (Dagens hunk, på min ära!) signera sin roman "Dandy" i butiken i PK-huset. Jag är ledig och funderar skarpt på att åka in och lägga in hårdstöten på Mister Hit-maskin.
Dijana är starkt emot det. Och jag hyser egentligen inga förhoppningar om att lyckas förföra den intet ont anande jury-medlemmen. Så mina raggarplaner håller nu på att omvandlas till spanarplaner.
För att helt enkelt bara vara där och glo på Andreas och kanske till och med dreggla en droppe eller två måste väl vara helt okej?
Jag kan ju hjälpa till lite ideellt i butiken om det behövs också, så har jag en anledning att vara där.



Jag vet precis vad ni alla tänker, men vad FAN! Jag får ju aldrig bete mig som en fjantig fjortis! Det här kan vara min enda chans i livet!

Dessutom kan jag ju flirta in mig hos denna tredjedel av Idol-juryn inför en eventuell sökning i vår... Hohoho.


Kommentarer
Postat av: Nemo!

you got that right! Jag är staaarkt emot det!

2010-12-09 @ 09:30:42

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0