Farbror Bobby

Nu har hon kommit! Bror Stor är pappa! Jag är farbror, Syster Yster är faster och Mutti och Pappsen är farmor och farfar till en liten tös.

Jag får vänta till onsdag innan jag får träffa henne. Då ska jag lämna de sista klapparna till de nyblivna föräldrarna innan jag åker till Öjn.

Enda molnet på himlen var mitt otrevliga migränanfall som slog till med full kraft runt klockan 4 i morse. Så något jobb blev det inte tal om idag. Men runt halv tre avtog det sedan, efter jag knarkat tabletter och många liter vatten. Och nyheten om mitt brorsbarn lindrade förstås smärtan väsentligt!

Life is good.


Kommentarer
Postat av: Josefin

Hälsa och gratulera! Vill se bilder snarast.

2010-12-21 @ 15:44:50

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0