Julklapps-listan 2010

Juldagen 2010.

Min 28:e julafton blev en lugn och trivsam tillställning i sällskap av Mutti, Pappsen, Syster Yster och Mommo.

Jag grämer mig över att jag glömde min kamera i Stockholm. Laddaren kom jag minsann ihåg. Sicken tur.

Annars hade jag lagt upp bilder på mina trevliga julklappar nu. Men tack vare min alltför tidiga senil-demens så får ni nöja er med en simpel lista.


  • Strumpor
  • Kalsonger
  • "Sex and the city 2", dvd
  • Robyns "Body talk"-trilogi, cd
  • Presenkort H&M
  • "Strindbergs stjärna", bok
  • "Vem svarar först?" sällskapsspel
  • Skor
  • Tröja
  • Keyboardstativ

Jag är så nöjd, så!

Jag råkade få två ex av Robyns "Body talk pt 1", så den ena ska bytas mot något annat imorgon. Frågan är vad?
Dagens i-landsproblem.

Hur många fick fira jul på en tågstation igår då?

Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0