Julklappsproffs

Hujedamej, vad jag har slagit in paket idag! Och det är ju säkerligen ingenting mot vad de har fått kämpa i butikerna i PK-huset och i Kista, men ändå! Jag fortsatte desutom när jag kom hem. Jag blev plötsligt missnöjd med några av mina inslagningar av Familjens julklappar, så jag slet helt sonika upp dem och gjorde om.

Nu är jag mycket nöjd, och hoppas lite illvilligt att Familjen ska flämta till och drabbas av skadeglädjande prestationsångest när de får se mina mästerverk till paket.

Men mest av allt vill jag förstås att de ska bli glada som små barn över att få så fina presenter i så fina förpackningar! För min fina Familj förtjänar ju bara det bästa.

Me love Christmas.


Kommentarer

Kommentera för bövelen:

Här kan du ju skriva ditt namn. Eller nån annans, I don't care
För er som är lata men trogna läsare

Din e-post please. Om du törs!

Jag vill också läsa bloggar:

Din alldeles egna lilla kommentar:

Trackback
RSS 2.0